marți, 29 septembrie 2009

Bogdan & Larisa

Pe Larisa şi Bogdan i-am cunoscut anul trecut in decembrie. Ne-au contactat la recomandarea unei cunoştinţe comune. Erau în căutarea unui fotograf pentru nunta lor. Ne-am întâlnit. Şi am început să discutăm, să ne tatonăm reciproc. Ne-am despărţit cordial, cu recomandarea noastră de a studia, totuşi, şi alte oferte de pe piaţă, deoarece imortalizarea prin fotografie a acestui eveniment unic în viaţa unui cuplu chiar merită toată atenţia. S-au hotărât destul de repede, şi ne-au sunat după câteva zile şi ne-au informat că au ales. Au avut încredere în noi şi ne-au ales.

Au mai urmat şi alte întâlniri, în care s-a creeat acea atmosferă de încredere şi de amiciţie care facilitează procesul fotografic din ziua nunţii. Am contribuit şi noi, cum am putut, cu sfaturi...

Şi uite aşa a trecut jumătate de an şi mai bine, şi a venit şi ziua de 25 iulie, zi aleasă de aceşti doi tineri pentru a-şi uni destinele. A sosit mai repede pentru Larisa, deoarece la 05:00 avea programare la coafor. Zsigmond - că el e mai mare şi mai rezistent - a fost cel care s-a sacrificat, eu ajungând la Bog pe la 07:15.

Ziua şi-a urmat cursul firesc, fără surprize neplăcute. Nu am putut să nu o remarc pe Larisa, grijulie şi atentă cu toţi invitaţii, zambind şi strângând invitaţii în braţe, cu o bucurie neprefăcută; nu am putut să nu observ dragostea şi atenţia ambilor miri pentru copilaşi.

Gata cu vorbăria, câteva cadre de la nunta lor; albumul complet îl puteţi vedea pe www.xprime.ro > portofoliu > albume


P.S. deşi am încercat să mă limitez la un număr de 15-20 de cadre... până la urmă tot la 30 am ajuns!

Mulţumiri încă odată lui Zsigmond, pentru eroismul de care a dat dovadă, tezindu-se la 4 dimineaţa!





... precum şi abilităţii lui de a destinde lucrurile...

... urmează aşteptarea... vine? nu vine?
... şi Bog se pregăteşte...
... iar prietenii îl ajută!
sechestrat între naşe... there's no place to hide, no place tu run
urmează momente emoţionante...



alte momente emoţionante...

o scurtă şedinţă foto, curmată prematur (după nici 20 de minute) de un telefon, şi suntem anunţaţi ca preotul ne aşteaptă. Până la urmă a fost o alarmă falsă, şi am aşteptat noi, în biserică, vreo jumătate de oră. Deh... balcanic!


niţel plictis...
puţin mai solemni, aşa...
şi încă o serie de zâmbete, color şi în alb-negru

momentele magice ale primului dans


flirtând cu hoţii... (be sexy, Larisa!)
şi că tot vă pomeneam de copii...


Esti primul comentator

Trimiteți un comentariu

Search

Xprime photography © 2008. Template by Dicas Blogger.

SUS